Sunday, November 02, 2008

Cerita Hari Minggu


Cadangnya, kami sekeluarga nak bersarapan di Seksyen 6, Kota Damansara. Di sana ada port nasik dagang kegemaran aku, dan nasik kerabu kegemaran awek aku.

Apa nak diharap pada lelaki ini? Yang masuk tidurnya pukul 5 pagi dan bangunnya terlajak meninggi hari.

Selepas sarapan di kedai mamak, cadangnya nak memenatkan diri di IKANO, tapi ubah rancangan nak ke One Utama.

Memenuhi makan kenduri kawin, nasik minyaknya kelas pertama!

Kemudian kami berpenat-penat di Econsave, beli barang dapur. Tetapi hari masih tinggi. Apa program?

Anak-baranak bergelimpangan menonton VCD yang original Fantastic Four, budak-budak suka, bapak budak pun suka :-)

Habis sudah VCD tu, masing-masing terlelap. Aku pulak pergi bancuh kopi panas makan rempeyek.

Pasang pulak VCD yang original bertajuk 'The Kite Runner'. Cerita itu sedap. Mantap!

Saya mengalirkan air mata setelah tamat menonton filem 'The Kite Runner' tersebut.

Awek aku cakap, "Hek elleh..... abang ni..".

No comments: