Tuesday, May 27, 2008

Di Buang Sayang

Kalau setem tersalah cetak, selepas beberapa masa harganya boleh melambung tinggi dah digilai oleh para filateli. Setem 'cacat' Jenny Invert misalnya, pernah diberitakan dijual pada harga RM2.74 juta. Mungkin kecacatannya itu menjadikan ia terlalu istimewa dan berharga.

Semasa aku menguruskan percetakan buku blog (blook) Jiwa Kacau Yang Satu Lagi ; Masuk Barisan, aku tak perasan ada beberapa naskah yang tersalah cetak. Cover depan pula tu, warna luntur pun ada. Benda ni dah setahun lebih, tak mungkin aku boleh nego lagi dengan printer. Di buang sayang, maka aku nak jual murah, dapat cover balik kos cetak dengan petrol kira ok dah (baca: petrol harga lama ya, haha)

Tak disengajakan beberapa naskah blook ini tersalah cetak, mungkin kecacatannya ini akan menjadi istimewa kepada sesetengah orang dan berharga.

Blook 'cacat' Masuk Barisan ini aku nak jual RM9 (sembilan ringgit) senaskah.

Kalau berminat, sila beritahu, emailkan alamat pos & no. telefon, nanti aku poskan.

Email wakil pemasaran ialah basri.normohdATgmailDOTcom

Kalau nak email taruk subjek: RM9 BLOOK MASUK BARISAN.

Terima kasih.



No comments: