Sunday, May 04, 2008

Just For Fun - Laporan Maskara 8

Poster Maskara 8. Who? What? Where? When? Why? and How? Jawapan dalam poster ini :-)

Kaki seni. Err... err... kaki kaki kerusi.

Diodrama small soldier disusun oleh Vovin.

Encik Vovin explain diodrama. Menarik!

Bang Naga sepatutnya main lagu The Reason. Tapi Naga tak patut haha. Versi asal The Reason di sini http://youtube.com/watch?v=WC--Q0JhmRA

Azwan bermain kata.

Satu-satunya rock kapak. Dipersembahkan oleh saudara Derrick Jaramillo dan The Junk. Siap terlentang atas stage lagi. Layan siuuutttt.

... dan kipas pun berhenti, dengar cik Taf Teh baca puisi. Ececece... :-)

Attokz!!!! I love you. Muah.. muah.. muah.... Hahaha.

Sinaganaga aka Ketua Turus Sindiket Soljah sedang baca naskah. Di lantai lilin dalam gelas dan small soj-lah bersepah. Diodrama di lantai.

Jualan buku. Aku sempat sambar Gangguan Teksual (buku lipas), Sabotaj 3 dan Aweks KL. Mantap!

OP makan roti banjir tsunami. Kelihatan sedang baca SMS daripada bini (agaknyalah haha).

Tiga orang ahli silap mata, eh... taklah kami main-main saja. Di tengah seorang ahli silat, eh... taklah aku main-main saja.

P/s: Terima kasih Sidiket Sol-jah amnya, dan Bang Naga khasnya kerana menjemput aku buat persembahan Maskara. Persembahan aku entah apa-apa, tapi aku harap kalian semua gembira - just for fun, ok.

Lawatan seni : http://www.maxbarrett.co.uk/

No comments: