Sunday, May 18, 2008

Jalan-jalan makan-makan

Aku repeat pergi gerai haram tepi jalan William. Kalau beberapa hari lepas aku pergi sama emak dan adik-adik, kemudian dengan Geng Jurnal. Tadi malam aku pergi dengan awek, anak-anak dan adik ipar. Belasah!


Seafood Risotto. Sila hafalkan nama ini.

Dua perempuan ni tak kuat makan, jadinya berkongsi sepinggan.

Ok. Yang sebelah kiri tu Ribena Longan gelas besar. Gelas paling besar.


Aku pesan Chicken Kev, ntah betul ntah tidak namanya. Sos dia sedap gilerrr... slurrp. Botol kecik tu Avocado Durian Belanda, sekali sedut habis setengah. Itulah nikmat... itulah hikmat haha

Tauke kedai Encik William senyum menepuk-nepuk bahu aku, "Brother siap bawak gambar aaa... dapat mana? internet ye?"

Dah... aku tak tau nama menu, aku bawak aaa gambar dari blog orang.

No comments: