Wednesday, September 24, 2008

Berbuka Puasa Geng Lantit

Mi telor tu appetizer, yang dua tu main course haha.
Indo Mee Triple with Prawn Butter dan telur mata, Risotto dan All Platter.


OP dan E1. Tiada dalam gambar Daun, Salina dan ND.

Aku, E1, OP, Mulan, Apis dan Kok Chuan (officemate aku) berbuka puasa di William semalam.

Aku seperti biasa jadi orang terawal sampai walau pun setelah berjuang dalam jalan yang sesak.

Pukul 6.15 aku dah terpacak depan gerai William. Aku bukan Melayu terawal, sebab aku nampak dah ada beberapa grup 'booking' dan cantum meja.

"Aku sangkut jem Federal Highway", sms OP.

"Kau tengah tolong William bukak meja ke? Haha", lagi sms OP.

Aku lepak-lepak dulu dengan Kok Chuan yang dah pesan Ribena Laici Besar, nyam nyam nyam...

Masa terus berlalu, panas mentari semakin berkurang...

"Aku kat simpang", sms E1. Simpang yang mana aku tak tanya pulak.

"Aku berhampiran dah", sms OP.

William bagi pinggan kosong sorang satu. Lima portion dikongsi sama. Seronok kami berbuka semalam makan dengan kawan-kawan. Dalam seronok tu teringat jugak pada yang tiada, Petit misalnya haha

Terima kasih semua.

No comments: