Saturday, September 26, 2009

Bermain Tiub

Membaca dari satu blog ke blog yang lain, dari satu web ke web yang lain. Henpon Nokia 5800 aku ni dikenali juga sebagai 'tube'. Daripada review-review di blog dan web-weblah aku mengidamkan XpressMusic ni dulu. Dah beberapa bulan beli, baru sekarang ada masa nak explore tiub aku ni.

1. Aku dah install Garmin, seronok juga main-main GPS ni.

Perisian Garmin ni aku perolehi secara percuma dari SINI.


2. Walaupun bulan puasa dan program tadarrus Al-Quran dah berlalu, namun seronok juga kalau dalam henpon ada Al-Quran.

Al-Quran ni pun aku dapatkan secara percuma. Aku dapatkan dari SINI. Untuk muat turun linknya terdapat dalam ruangan komen pada entri blog tersebut.


3. Nampak comel anak-anak aku dengan baju raya, jadinya aku ambil salah satu gambar sebagai wallpaper utama.

Irdina dan abangnya Tuahdanish ditengah panas ditepi sawah.

Untuk tiub aku ni aku letak gambar Irdina dan Tuah, manakala henpon satu lagi aku letak gambar Tuah dan Aqilah.

4. Raya kali ni terasa sederhanalah sangat.

Apa pun raya adalah untuk enjoy!

No comments: