Tuesday, October 28, 2008

Projek Buku dan Blook


Nampaknya tahun 2008 dah nak ke penghujung. Hanya dua buku yang aku mampu terlibat dalam tahun ini, 1) blook Dugong Senyum yang diterbitkan awal tahun dan 2) Romlah Untold, bersama Sindiket Soljah.

Romlah Untold akan dilancarkan pada 1 November 2008 nanti.

Blook Dugong Senyum pula ada lagi stok 2 - 3 naskah.

Blook Masuk Barisan (terbitan 2007), masih ada stok lagi, kalau kalian nak beli, butir-butirnya ada ada di blog rasmi www.masukbarisan.blogspot.com

Projek Tanah Seberang aku K.IV. kan dulu, belum ada stamina...

Jiwa Kacau (terbitan 2005), blook ni aku totally sold out.

Mungkin aku akan berhenti menulis di blog ini. Jadinya, kalau ada (kalau ada, aku bilang) yang rindu dendam dengan tulisan aku bolehlah baca blook-blook berkenaan atau ambil majalah Gangguan Teksual, sebab entri-entri silam aku ada dalam tu.

Oklah... jalan dulu.

No comments: