Thursday, March 13, 2008

Wayang

Aku ponteng kerja hari ni, aku cakap emergency leave.

Bawak awek sama Aqilah ke One Utama tengok wayang. Pagi tonton wayang 10,000 BC. Perghhh... cerita ni memang best! Puas hati!

Tengahari layan Duyong lakonan Saiful Apek dengan Maya Karin. Tak best sangat, tapi... apasal aku asyik gelak-gelak jer ye tadi?

Masa tengah belek-belek alat senaman kat Parkson aku perasan poket seluar belakang aku kosong. Sah! dompet aku tercicir.

Mungkin masa menggeliat-geliat kat kerusi panggung tadi dompet tu terkucil. Meluru aku ke kaunter masuk tu... belum habis aku cakap, budak India tu terus bukak kabinet, capai dompet itam, serah terus kat aku. Langsung tak cakap banyak. Baik betul budak India tu. Cayalah TGV! Korang punya makcik cleaner dan penjaga panggung memang jujur dan amanah. Terima kasih!

No comments: