Wednesday, March 14, 2007

Terjah


Aku masuk ke dalam tandas di sebuah stesen minyak. Tetapi semua tandas sedang digunakan. Jadinya aku berdiri di situ menunggu orang 'di dalam' selesaikan tugas.

Tiba-tiba ada muka lelaki terkejut di muka pintu. Mungkin terkejut terpandang aku yang macam bodyguard tak bergaji, atau apa. Lepas tu aku nampak lelaki tu macam tak puas hati. Dia di muka pintu. Kaki kanan kat dalam tandas kaki kiri kat luar. Dia pergi belek simbol kat tepi pintu tandas. Agaknya dia nak pastikan dia tak salah masuk tandas lelaki. Dia tengok simbol, dia tengok aku, dia tengok aku, dia tengok simbol... apa barang Mamat ni?

Dia ingat aku tersilap masuk tandas perempuan. Sebenarnya dia yang tersilap. Dia tersilap termasuk ke tandas lelaki.

Dia bukan lelaki seperti yang aku sangkakan. Dia perempuan, itulah sebab dia melangkah ke pintu sebelah iaitu pintu tandas perempuan. Patutlah tadi aku curiga saja memerhatikan bulu kening dan dada dia.

Nasib baik aku ada berdiri kat situ, kalau tak mungkin dia dah terjah kencing kat tandas lelaki!

Berani berpakaian seperti lelaki, tapi tak berani pula kencing macam lelaki di tandas lelaki haha

No comments: