Thursday, February 25, 2010

Cemas

Kelmarin mimpi lengan kiri putus kena langgar kereta dari belakang. Perghhh!

Semalam mimpi tumpang basikal Pacik Talib untuk berjemaah ke masjid. Sedangkan Pakcik Talib tu dah berbelas tahun meninggal.

Tengah malam tadi tak semena-mena terbangun tidur.

Pagi tadi dada berdebar-debar.

Kat pasar malam ada jual buku ramalan mimpi $3 senaskah. Aku ada senaskah buku hijau Kwan Lau.

Teruk feng shui aku tahun ni.

5 comments:

10tonmind said...

ape buku tulih pasal mimpi lu...nak gak tau

Hashim Zabidi said...

Mimpi ke orang sudah meninggal ada alamat. Lengkap dengan pos kod nya sekali.

Bersiap-siaplah berpakaian kemas...

Firol said...

hahaha..rujuk kat ustaz2..

Jebon said...

Dia ajak pegi masjid. Makan nasi minyak dulang maulud. Mungkin.

dugongsenyum said...

10ton,
mengarut.

Pak Hashim,
berpakaian kemas... ke masjid solat jumaat hehe

Firol,
mimpi mainan tido

Jebon,
mungkin haha