Monday, October 08, 2007

Tertib Makan Buffet Ramadhan

Ini gambar BBQ kambing dengan sos pudina.


Hairan tengok orang berpusu-pusu mencedok nasi. Aku kalau pergi buffet takkan ambil nasi sebab nak makan yang tak biasa jumpa. Nasi dah biasa jumpa, ye tak?

Pilihan pertama mesti cari port kambing BBQ dan satay.

Jadi pada hari Sabtu lepas aku sekeluarga bersama-sama kawan-kawan pergi makan di Kelab Golf Monterez. Kakak aku ada geng kat dalam jadinya dapat harga ahli. Walau pun harga ahli namun tetap gak mahal!


Banyak juga yang aku makan tapi yang istimewa ialah kambing! BBQ kambing cicah sos pudina. Superb!


Meriah buffet di Monterez ni sebab ada live band. Sambil makan sambil dengar lagu.


Bulan puasa tahun ni aku jarang makan di luar, pergi pasar Ramadhan pun cuma beberapa kali, sekali dua makan di luar carilah tempat yang special sikit.

No comments: