Friday, October 05, 2007

Assalamualaikum w.b.t.

Kawan,

Banyak yang aku nak ceritakan sebenarnya, tapi apakan daya dunia terlalu laju berputar dan aku telah tewas sedikit untuk mengejarnya.

Inilah info terkini tentang aku ;-

1) Dah dapat kereta baru, bos yang bagi katanya "You jagalah aaa itu kereta macam you sendiri punya kereta." Yesss Bosss. So, raya tahun ni boleh melaram dengan kereta baru. Harap-harap mertua aku gembira melihat kereta baru menantunya nanti.

2) Irdina, baby aku yang umur 10 bulan tu dah ada 4 batang gigi, terkini dia dah boleh melangkah dua tiga tapak. Dah berjalan baby aku tu!

3) Ada beli dua perabot baru.

4) Langsir mahal yang tahun lepas punya masih boleh pakai. Jimat.

5) Baju raya anak-anak dah beli.

6) Ada 'jewel' dalam mulut aku ni yang mahal gila mengalahkan jumlah hantaran aku kawin dulu.

7) Kini aku seorang pengarah syarikat, secara rasmi di atas kertas. Naik pangkat. Berat bahu memikul dan berat mata memandang...

8) 5 Oktober akunya birthday. Awek aku lupa wish, tapi takpelah.

9) "Abang nak pendek je ke?" "A'ah" jawab aku. Jadinya tukang gunting dah betul-betul sodok rambut aku sependek yang mesin rumput tu boleh pergi. Dah tak boleh diselamatkan dah, terima sajalah flattop keliling botak ni sebagai takdir raya untuk aku.

10) Nak beli kasut raya tapi resit claim company sebab beli safety boot. Wah bergayanya saya dihari raya dengan safety boot baru!

Itu sajalah untuk update kali ini. Kalau sempat aku update lagi nanti.

No comments: