Saturday, February 11, 2012

Lemau

Ada ke orang baca blog lemau ni?

10 comments:

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

ada la.... walaupon dah dekat

1 tahun tak update

Orang Akaun said...

lama dah gua subscribe blog ni

punya la lama gua tunggu, ni ja gua dapat?

dugong sunggoh

hani@debumelukut said...

Ada...

lanzo said...

ada la woiii...

Unknown said...

ada bro...
dun wori...

kingbinjai said...

Aku!

Anonymous said...

http://www.facebook.com/ToyohashiMasjidDonationCampaign

Anonymous said...

ade le org bace
dengan bace blog ni le saye kenal kedai willam
thanks abang dugong :P

Anonymous said...

cik basri..
saya baru jumpa blog ni..
rajin2 tulis ye.. jgn tutup terus..
selamat berpuasa & berhari raya!

-ketammerah :-)

A.AZRIN said...

Menarik bro... jangan stop sekarang... ia bukan pengakhiran... ia cuma satu permulaan... moh mula semula.. saya tunggu...