Saturday, August 09, 2008

Memandu Di Jalan Abah

Nama dia seperti yang tertera pada poster besar tertampal pada kaca yang memisahkan kami pada pagi itu, 'Siti Training'. Yang memisahkan dunia aku dan dunia kaunternya itu.

Pagi tadi aku pergi Pejabat Pos. Nak pos buku dan nak perbaharui lesen memandu. Lesen memandu tu pass-away lebih seminggu yang lalu.

Dalam seminggu ini aku memandu di jalan abah.

Pagi-pagi sampai di Pejabat Pos dah ramai pun orang. Pejabat belum buka lagi. Aku kembali ke petak parkir, masuk dalam kereta pasang radio lepas tu tidur!

Masuk semula ke pejabat pos itu. Urusan off-line!

Tetapi berkat kesabaran menunggu dapat juga berurusan dan berbalas-balas senyum dengan 'Siti Training'. Lesen bernafas untuk dua tahun lagi. Yeay!


****

Ini balasan tags oleh Cik Ili ;

7 lagu yang aku 'in' pada saat ini.

1) Last Kiss - Pearl Jam
2) Have You Ever Seen The Rain? - CCR
3) Harum Subur Di Hati - BPR
4) Akulah Kekasihmu - AXL's
5) Dalam Diam Aku Mencintaimu - Sting
6) Rek Ayo Rek - Ohello Sisters
7) I hate my self for loving you - Joan Jett

No comments: