Friday, August 29, 2008

Laporan Ringkas Makan Malam Jumaat


Malam tadi aku melantit dekat William dengan E1, ND dan Petz.

ND minum manggo gelas (balang) besar satu. ND makan Chicken Premium plus Lamb satu. Tergolek.

E1 makan Indo Mee Double Prawn sebagai appetizer. Lepas tu makan apa nama? Mee Sup Besar dengan manggo balang besar.

Aku datang paling awal dah habis milo ais segelas. Lepas tu apptetizer aku Indo Mee Double Prawn dengan fresh orange. Main course aku belasah Lamb Salsa Verde - kambing muda yang dipanggang dengan campuran herba lazat berhasiat superb gila nak mampus. Tekak rasa berminyak terus aku pesan Manggo Blended plus Laici balang besar. Tergolek keriangan.

"Tak sangka kau ni badan kecik tapi makan bukan main banyak," Komen Petz kepada aku.

Aku jawab, "Aaa... biasa aaa.. aku *toooot* pun kuat tau".

Ha ha ha ha... bodoh!

Petz yang paling besar diantara kami. Dia makan appetizer sahaja. Badan je besar makan sikit. Dia cakap bini dia ajak makan kat rumah. Ceh takut bini... hark petuih!

Lepas makan ND nak balik awal katanya. Sorang lagi takut bini, hark petuih!

E1 pulak mintak diri kata ada meeting kat Cyberjaya, seorang lagi takut bini, hark petuih!

Aku terasa nak muntah dah... tapi aku telan balik, sayang ooo makan mahal-mahal sampai lima puluh sembilan ringgit nak muntah apa barang?!

Aku tengok skrin henpon aku jam sembilan tiga puluh tiga. Sempat lagi aku nak sampai rumah sebelum pukul sepuluh malam. Aku kena sampai rumah sebelum pukul sepuluh sebab tadi petang bini aku pesan jangan balik lewat-lewat sangat.

No comments: