Tuesday, August 05, 2008

Main.

Tuahdanish.

Nak main gitar. Aku tak reti main gitar. Nak main bola. Geng dah tak ada. Suatu masa adik aku belek-belek album gambar aku dengan kelab bola sepak kilang, "Setahu akulah... selama-lama ni abang kaki bangku, macam mana boleh masuk kelab bola sepak?" Haha

Main game komputer. Aku benci game komputer. Nak main gusti smack-down dengan anak-anak kecik, dorang tidur petang pulak.

Sudahnya aku ramas dua ketul dumbell. Buat full-body workout. Buat 2 set repeat 10-12. Tak sampai satu jam... habis. Mandi. Makan malam. Maghrib. Terdampar kepenatan. Habis bateri langsung.

Tertidur sekejap. Bila bangun dah malam dah. Main dumbell tadi dapatnya badan yang sengal-sengal.

Di TV ada cerita hantu tamil, pasal roh katanya. Seram. Tiba-tiba...

Tiba-tiba aku terasa macam nak minum susu!

Anak lelaki aku bangun pulak, ikutlah sekali pergi Seven Eleven. Beli milo sekotak. Susu lembu dua kotak.

Milo dah dua cawan dia minum, bila budak kecik ni nak tidur aku pun tak tahu. Dia ajak main anak patung pulak... esok pagi nak bangun awal pergi kerja.

No comments: