Monday, September 11, 2006

Kuch Kuch Hota Hai


Alhamdulillah. Dah 7 tahun dah pun. Dalam tempoh tu dah dapat satu baby girl dan satu baby boy. Hujung tahun ni tambah lagi seorang baby, tapi tak tau apa jenis sebab masa scan dia dok melintang dalam perut mak dia. Aku dapat kejutan, atas meja ada bungkusan hadiah, rupa-rupanya set barangan LENO, terima kasih Yang! Aku pun ada surprise untuk dia, nanti dia perasanlah tu.
Kami buat sambutan ringkas saja semalam. Selepas makan teppanyaki kami buat ekspedisi. Ekspedisi menjelajah Mid Valley Mega Mall hahaha
Awek aku sakit pinggang dan lenguh kaki. Dua orang baby comel tu sempat juga buat air liur basi dalam dukungan aku bergilir-gilir dengan mak diorang.
Kami emergency leave hari ni. Bukan saja sebab penat tapi motorsikal pancit petang semalam. Hari Ahad kat sini tak ada bengkel buka kedai. Hari ini baru aku uruskan motorsikal tu.
Dah tujuh tahun rupanya, dan yang paling ketara dalam tempoh itu pinggang aku dah bertambah ukurlilitnya 8 inci.

No comments: