Monday, June 26, 2006

Laporan Projek BeLALANG

Pada 24 Jun 2006 yang lepas aku pergi berkelah di Bagan Lalang (BeLALANG) untuk sambutan Weblogger's Day 2006 peringkat Geng Jurnal. Ketuanya Amyz.

Sebenarnya, pada awalnya, dalam jemputan di forum aku tak tulis nama sebab tak pasti boleh datang atau tidak. Akhir masa baru aku dapat peluang. Lepas habis waktu pejabat, terus aku meredah sampai tol Nilai.

Itulah janji Melayu, kata mula pukul 1.30, aku tunggu sampai 2.30 pun belum ada orang ekekeke

Makanan paling sedap ialah laksa kalau bukan nuget atau kek brownies, bantal Saloma, dan lain-lain. Ada beberapa layer makanan dalam perut aku petang itu. Terima kasilah kepada pembawa-pembawa makan minum aka potluck terbabit.

Aku? Aku cuma bawa pewut luck hehehe

Cabutan malang best kan? Kita semua sporting kan? Cayalah!

Antara perkara-perkara menarik :-

1. Tiada yang dipaksa merayap bawah Produa Kembara.
2. TIada yang dipaksa telan biji rambutan.
3. Tiada lelaki cium lelaki.
4. Tiada yang diurut dalam khemah.
5. Tiada yang pulang kelaparan ekekeke

Lagi cerita kat forum : http://www.jurnal.biz/forum/viewtopic.php?p=69192#69192

Akan datang : gambar-gambar Projek BeLALANG.

No comments: