Monday, October 06, 2008

SMS Raya

Aku ada dua henpon, satu peribadi satu lagi company bagi. Aku ini kan pekerja cemerlang... jangan kata henpon, kereta pun company bagi. Untuk raya hari tu bos hulur RM1000 lagi, perghhh...

Banyak juga aku menerima SMS raya daripada kawan-kawan, saudara-mara, kenalan, supplier etc.

SMS happy birthday adalah satu dua ketul...

Jadinya aku mengucapkan jutaan terima kasih kepada yang sudi SMS aku. Misalnya, O.P., Attochman, Ilyas, Zaki Yahya, Mr. Yap Chin Fatt, Attokz, Jones, Daharie, Zhoulz, Radzi, Abdul Razak, Victor Pagadev, Lan, Yussak, Faisal & Suzita, Azzam Supardi, Wkdin, Ayob Kelubi, Kok Chuan, Ooi Poh San, Peter, Wing, Norhazliza, KC Kok, Mujid, Hairol, Kahlid ada Bean dan tak lupa "Cstmer en. basri yg beli blook dulu", Aimi.

Cumanya salah satu henpon aku tu pakai Celcom, apa pukimaknya aku tak tau, line tu takleh guna khidmat SMS masa raya hari tu.

Jadinya aku balas ucapan kalian tu (yang zahir atau secara batin) di sini, di entri blog aku ni ya.

Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin :-)

Ek eh... terkejutnya saya! apa bila mendapati dalam henpon saya ni SMS Raya tahun lepas pun ada tak delete lagi. Haha

No comments: