Monday, December 01, 2008

Makan Kaw-kaw (2)

Stadium Shah Alam dari tingkap kapal angkasa.

"Aku asal Klang, tempat black area... macam Young and Dangerous.", jawab Encik N. Jari-jemari beliau ada cincin besi.

Encik N ni kiranya salah seorang bos besar dalam syarikat berkenaan. Aku entertain dorang ni makan seafood lagi.

Aku tanya dorang nak makan apa. Seorang jawab "Tak kisahlah... ayam pun boleh".

Ada yang nak ikan, udang, sotong, sup shark fin... "Sup sayur tak nak ya", kata seorang. Semalam sup sayur makan tak habis.

Aku tanya bos besar dorang nak makan apa.

Encik N jawab, "Aaa... bagilah telur dadar kicap".

Aku jawab, "Hahaha... tak kan Young and Dangerous order telur kicap!"

Dia membela diri "Telur kicap aaa baru betul-betul mantap... "

"Encik Young and Dangerous nak order susu?", aku.

No comments: