Tuesday, February 05, 2008

Yammmmmmmmmmm Sennngggg


Masa annual dinner hari tu. Chinese set dinner. Dapat cabutan bertuah. Lepas tu ada pertandingan cipta logo company aku menang nombor 3 je, anak bos kebas nombor 1, aku menang satu hamper. Ada mungkin ke lukisan autocad kalah dengan crayon? Sah kroninya pasal!

Dapat limau dua kotak. Supplier bagi ang pau, sub-con bagi ang pau, bos bagi ang pau. Naik gaji sikit dan ada bonus sebulan. Boleh lenjan kereta company balik kampung.

Sewaktu korang baca tulisan ini, aku sedang menikmati bunyi kuat letupan mercun kat belakang kilang opis aku ni.

Tahun ni ada baik sikitlah dari tahun yang lepas-lepas. Tu yang buat aku happy tu. Harap korang semua pun happy jugak ini tahun.

Oklah, aku cabut dulu, bos panggil kitorang pergi lunch. Aku cuti sampai 12 haribulan tau. Jumpa lagi, bye :-)

No comments: