Tuesday, January 08, 2008

DVD Yang Kita Suka

Dapat stok baru. Bukan dicari tapi datang sendiri. Aku pinjam lepas tu copy masuk hard disk PC.

Best ada teknologi DVD. Dalam sekeping boleh simpan berpuluh movie (bergantung pada kualitilah).

Nampaknya malam ini aku layan Negro, Mat Saleh, erm... ermm... Latino pun ada ni.

Aku pun hairan juga melihat mereka ni, manusia ka binatang ni?

Macam tu punya besar pun boleh ka? Terbongkok-bongkok. Tertonggeng-tonggeng. Malah yang terlentang pun ada. Alahai!

"Yeah!!! come on babeh!". Dihayunnya beberapa kali.

"Uhh... ahh... uhh.. ahh... yeahh!" Badan likat, kilat bergelumang peluh.
Seronok tengok urat-urat timbul dan otot yang menegang. Kerana mereka menyangi tubuh badan mereka lain macam terbonjolnya. Born to be big HA HA.
Tengok tu, bukan main tekun Negro tu bantai ayam.

"Eeeiii... dorang tak pakai baju.. tak malu kan ayah kan...?!." Aku dikejutkan oleh suara anak aku!

Bila masa munculnya anak aku yang comel umur 4 tahun (lima tahunlah!) ni?! Speaker aku dah slow-kan tadi, pintu pun aku tutup rapat.

"Apa tu bang? Eeiii... tak nak lah Lin, geli!". Awek aku mendengus di muka pintu bilik bacaan aku ni.

Kalian pun boleh dapatkan movie-movie ni.

Senang saja guna Lime Wire, keywordnya Jay Cuttler, Kevin Levrone , Ronnie Coleman...

Si Ronnie Coleman tu lapan kali Mr. Olympia, lapan kali tu uuuu!

No comments: