Tuesday, December 18, 2007

"I want something else.." kata Third Eye Blind

Sepatutnya aku, Iwan dan Petz melepak di gerai William petang semalam. Harus lewat sampai mata lebam. Tetapi Iwan tak dapat datang sebab hujan katanya. Maka aku dan Petz mengambil keputusan berborak dua orang sahajalah nanti.

Gerai William ni macam-macam ada. Gerai saja nampak bodoh tetapi menunya special. Ada western, seafood, tandoori etc.

Aku ni tengah berpantang selepas rawatan resdung. Tak boleh sebat ayam, kambing, seafood dan angsa.

"Itik dengan angsa tu tak sama ke?" Tanya Petz.

"Tak sama!" Sampuk tauke gerai Mr. William.


Aku bagi four thumb-up untuk Mee Raja Itik gerai William nih! Sedap mantap ding dong ah! Nyam nyam nyam...

Masa nak bayar keluarkan dompet, Petz berebut nak belanja aku.

"Kau belanja aku Petz" Aku tanya.

"Tak.. tak saya belanja..." Sekali lagi Mr. William menyampuk perbualan kami. Ramah orangnya tauke gerai ni, patutlah costumernya ramai giler dari tadi tak putus-putus.

"...tapi dia bayar." Sambung Mr. William merujuk kepada Petz.

"Ha ha ha..." Aku ketawa. Mr. William, i love you.

Petz merenung Mr. William macam beruang merenung ikan salmon yang suka bergurau.


P/s: Terima kasih Petz sebab belanja aku. Kepada Iwan, kami bagi kau MC. Bulan depan denda belanja kami, dua portion setiap sorang HAHA

No comments: