Wednesday, April 18, 2007

Empat Puloh


Alang-alang aku pergi site meeting kat Bangsar, aku singgah di kantor bang Naga. Melalui SMS aku pesan dua ketul 'buku senapang'. Minggu lepas aku datang, tapi masa tu buku dalam oven lagi.

Menghairankan sebab bang Naga jumpa aku dengan tangan kosong. Mana buku senapang?

Belum sempat aku buka mulut... zup.. zap.. dua ketul buku dikeluarkan dari poket seluarnya. Boleh muat dua naskah buku dalam poket bang Naga, takjub aku! Sama ada buku itu yang cute atau seluar bang Naga yang cute hehe

Dua-dua ketul buku tu bang Naga dah sign. Satu aku punya, satu lagi still available!

Hari ini juga birthday bang Naga sebenarnya, cadang nak belanja lunch. Tapi aku datang bukan masa lunch daa... Lain kalilah kita ngeteh sama-sama.

Jadinya Dugong Senyum ini sekadar menghadiahkan bang Naga sebuah senyum sahajalah --> :-)

Tahniah kepada bang Naga atas ulangtahun kelahiran dan tahniah juga kepada Sindiket Sol-jah atas kelahiran buku yang satu lagi. Malam kang kalau tak ada aral akan khatamlah buku ni aku ratah-ratah nyam nyam nyam...

No comments: